Публікації
12:32
2 Серпня

Як діяти при повітряній тривозі під час уроку в школі: пояснення Міносвіти

Публікації

Для вчителів з’явився алгоритм дій, у разі проведення занять і увімкнення сигналів тривоги, що розроблений на основі рекомендацій ДСНС України.

Про це повідомляє Міністерство освіти та науки.

У закладах освіти заздалегідь мають бути створені відповідні умови та проведені попередні заходи з підготовки учасників освітнього процесу.

Як зазначають у відомстві, вчителі та учні мають знати, де розташоване сховище, розуміти, як до нього дістатися

Почувши сигнал повітряної тривоги, вчитель або інша відповідальна особа організовує евакуацію учнів до укриття. Після відбою повітряної тривоги, діти повертаються до класів.

У випадку сигналу небезпеки:

Відповідальна особа вмикає наявну систему оповіщення закладу.
Вчитель сповіщає учнів про загрозу, а батьків – про переміщення дітей до укриття.
Необхідно організувати пересування двома колонами в приміщенні класу та швидко залишити кабінет.
Для супроводу початкових класів можуть бути залученні помічники.
Для швидкого надання медичної допомоги має бути залучений медичний працівник.
Відповідальні особи після оголошення сигналу оповіщення мусять перевірити всі приміщення закладу на відсутність у них учасників освітнього процесу та працівників закладу, по завершенню перевірки прямувати до найближчого укриття.
Учні, які знаходяться на подвір’ї закладу, під час сигналу оповіщення повинні самостійно рухатися до найближчого укриття.
У середині захисної споруди відповідальні особи повинні допомогти учасникам освітнього процесу швидко та спокійно зайняти місця.
Під час перебування в захисній споруді вчителі та вiдповiдальнi особи здійснюють необхідну підтримку для комфортного та спокійного перебування в укритті.
Після завершення небезпеки та оголошення про відбій тривоги, вчителі та відповідальні особи слідкують за тим, щоб вихід усіх учасників освітнього процесу з укриттів здійснювався колонами або групами.

У Міністерстві наголошують, під час переміщення до укриттів необхідно врахувати наявність інклюзивних груп і класів. У випадку присутності дітей з ООП – попередньо проводити з ними навчання та бесіди, передбачити швидке та спокійне переміщення до укриття, спеціальне місце та заходи, що будуть здійснюватися в укриттях для максимального залучення до них дітей з ООП.