
Основна мета call-центру – забезпечення оперативного реагування органів виконавчої влади на звернення громадян, повідомляє Тернопільська міська рада.
Основними функціями та напрямками роботи call-центру визначено наступні:
- надання відповідей та консультацій з питань забезпечення життєдіяльності Тернопільської МТГ;
- розвитку житлово-комунального господарства і благоустрою, транспорту, соціального захисту;
- діяльності міських служб, надання послуг, консультацій для отримання допомог, виплат, субсидій;
- культурного та спортивного життя міста, загальноміських заходів та інших питань життєдіяльності міста.
Графік роботи інформаційної лінії: з понеділка до п’ятниці, з 09:00 до 18:00 год.
Громадяни можуть телефонувати за номерами: 0670091540, (0352) 401540.