Публікації
12:29
6 Червня
115

Що робити, якщо у лікарні відмовляють у безоплатних послугах чи ліках: пояснення МОЗ

Публікації

У Міністерстві охорони здоров’я пояснили, що робити, коли у медзакладі вимагають гроші за безоплатні послуги чи ліки.

Якщо у вас вимагають кошти, зверніться зі скаргою до головного лікаря (медичного директора) закладу про неправомірні дії медперсоналу.

Якщо ж вам відмовляють на рівні керівництва лікарні, напишіть скаргу до Департаменту охорони здоров’я у вашому місті чи регіоні або до власника медзакладу – відповідного органу місцевої влади.

Якщо не вдається розв’язати проблему на місцевому рівні, подайте скаргу в НСЗУ через контакт-центр 16-77 або листом на електронну адресу [email protected].

У скарзі потрібно зазначити:

ПІП, дату народження;
Дату відмови у медичній послузі;
Повну назву лікарні;
Посаду, прізвище, ім’я та по батькові працівника, який порушує ваші права;
Детальний опис ситуації;
Контакти, за якими з вами можна зв’язатися.

Автор: