7 із 10 хвилин у смартфоні ми витрачаємо на соцмережі — результати дослідження

Люди у 2021 році витрачали 4,8 години на день на мобільні додатки. TikTok завантажували найбільше — звіт. 

Про це йдеться у звіті компанії з моніторингу застосунків App Annie та пише BBC, передає Громадське.

Здебільшого по всьому світу користувачі витрачали 4,8 години на мобільні телефони щодня, а от у Бразилії, Індонезії та Південній Кореї на телефони йшло понад 5 годин.

Крім того, 7 із 10 хвилин, або 42 зі 60 хвилин, витрачали саме на соціальні мережі. Більшість часу йшло на TikTok.

Торік користувачі завантажували додатки загалом 230 мільярдів разів, а на платні версії застосунків витратили 170 мільярдів доларів.

YouTube був найпопулярнішим додатком для відтворення відео у 60 країнах, а Netflix зазвичай посідав друге місце.

TikTok був найбільш завантажуваним додатком у світі. Користувачі витрачали на нього на 90% більше часу порівняно з 2020 роком. Аналітики прогнозують, що до другої половини 2022 року кількість активних щомісячних користувачів TikTok перевищить 1,5 мільярда.

У 2021 році запустили два мільйони нових програм та ігор. Люди витратили на мобільні ігри 116 мільярдів доларів. Також користувачі витратили загалом понад 100 мільярдів годин на додатки для покупок. Найбільше займалися онлайн-шопінгом у Сінгапурі, Індонезії та Бразилії.

Стали популярнішими й додатки для покращення психічного самопочуття: Headspace і Calm. У порівнянні з 2020 роком їх завантажували на 27% частіше. Також люди часто завантажували додатки для занять спортом удома.

На програми для знайомств люди витратили 4 мільярди доларів, що на 95% більше, ніж у 2018 році. Найпопулярнішими додатками у цій сфері є Tinder та Badoo.

Автор статті: ТМЦ. ІНФО
Теги: