Набрала чинності заборона статевої дискримінації у рекламі та у вакансіях: що це означає

У суботу, 8 січня, в Україні набрав чинності закон, який заборонятиме рекламу, що містить ознаки гендерної дискримінації, та вакансії з вказуванням статі або віку майбутнього співробітника.

Про це повідомляє Українська правда.

Зміни до законодавства забороняють вміщувати в рекламі твердження та зображення щодо інтелектуальної, фізичної, соціальної чи іншої переваги однієї статі над іншою, стереотипності ролі чоловіка та жінки.

Відтепер не можна демонструвати у рекламі насильство за ознакою статі, використовувати зображення тіла людини або частин тіла виключно як сексуального об’єкта з метою привернення уваги споживачів, якщо це не стосується рекламованого продукту.

Крім того, нововведення стосується й роботодавців. Зокрема, у рекламі про прийом на роботу забороняється:

  • пропонувати роботу лише жінкам або лише чоловікам, за винятком специфічної роботи, яка може виконуватися виключно особами певної статі,
  • висувати вимоги, що надають перевагу жіночій або чоловічій статі (крім випадків, визначених законодавством, та випадків специфічної роботи, яка може виконуватися виключно особами певної статі).

В разі порушення правил публікації вакансій рекламодавець сплачуватиме штраф у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати.

Автор статті: ТМЦ. ІНФО
Теги: