Для спілкування українці найчастіше обирають Viber — результати опитування

Фігурки на дошці

Для 73,6% опитаних українців найбільш зручним засобом для комунікацій є Viber. Другим за популярністю є Мессенджер фейсбуку – 42,7%. На третьому-четвертому місцях знаходяться Телеграм (використовують 31,6% опитаних) та WhatsApp (25,3%). Майже 20% опитаних при цьому взагалі не користуються месенжерами. 

Такими є результати опитування, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології.

Найменше користується популярністю канал обміну повідомленнями Сігнал, можливості якого для таких цілей використовує лише 3,8% опитаних. Разом з тим,18,7% українців не обмінюється повідомленнями з мобільного телефону в жодному з вищезгаданих застосунків.

Динаміка використання мобільних додатків показує, що більше стали використовувати Viber (з 65,8% до 73,6%), Мессенджер Фейсбуку (з 34,9% до 42,7%) та Телеграм (24,2% до 31,6%).

За статевим розподілом, трохи більше чоловіків, ніж жінок використовують Телеграм (34,9 та 28,9% відповідно).

В розрізі вікових груп, Viber зберігає першість у використанні в кожній з категорій. Варто виокремити вікову категорію 18-29 років, де на другому і третьому місті за популярністю (на відміну від інших) знаходиться Телеграм (64,3%) та Інстаграм (61,0%). Частка опитаних, які не використовують жоден з перерахованих застосунків є найнижчою серед вікової категорії 18-29 років (1,4%) та збільшується з віком: 30-39 років – 2,7%, 40-49 років – 9,7%, 50-59 років – 21,9%, 60-69 років – 32,9%, 70 років і старші – 57,9%.

В залежності від типу населеного пункту (міське та сільське населення), можливості Телеграму та WhatsApp дещо більше використовує міське населення. Телеграм – 37,1% серед міського населення та 20,3% серед сільського. WhatsApp – 29,7% серед міського населення та 16,3% серед сільського. Серед сільського населення вищий рівень, ніж серед міського тих опитаних, які не використовують жоден з перерахованих застосунків – 24,7% та 15,8% відповідно.

Опитування тривало впродовж 10-15 вересня. Відповіді дали 2002 респонденти. Статистична похибка вибірки (з імовірністю 0,95 і з врахуванням дизайн-ефекту 1,1) не перевищує: 2,4% для показників, близьких до 50%, 2,1% для показників, близьких до 25%, 1,5% — для показників, близьких до 10%, 1,1% — для показників, близьких до 5%.

Автор статті: ТМЦ. ІНФО
Теги: