Тепер квитки на поїзд можна купувати у чат-боті Укрзалізниці. Як це працює

Укрзалізниця

З 1 жовтня пасажири можуть купувати квитки на всі поїзди далекого сполучення, в тому числі на швидкісних та регіональних маршрутах, в офіційному чат-боті Укрзалізниці у Viber та Telegram.

Про це повідомляють на офіційному телеграм-каналі Укрзалізниці.

«У чат-боті є функції:
продажу та повернення квитків;
замовлення харчування;
відображення розкладу руху;
інформування про прибуття, запізнення поїзда, номер колії;
онлайн-табло.
Також є можливість оцінити якість поїздки, чистоту вагона та сервіс провідника і залишити зворотний зв’язок у спеціальній формі», – йдеться в дописі.

Звучить гарно, однак ми спробували перевірити, як це працює.

Чат-боти можна знайти за посиланням:

Telegram @Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot
Viber https://vb.me/ukr_railway

Обираємо телеграм.

Після того, як вкажете станції відправлення та прибуття, у вас попросять ввести дату поїздки, обрати поїзд, вагон та місця. А ще додати до квитка постіль та чай/каву – все як у стандартій програмі на сайті Укрзалізниці.

Після цього потрібно ввести дані картки, якою плануєте розрахуватися.

Там же можна квиток і повернути.

У вайбері все аналогічно, лише стікери інші.

Щоправда, з першого разу оплатити квиток через GooglePay не вдалося. А от за другим разом, коли обрали оплату конкретною карткою, все пройшло автоматично.

 

 

Автор статті: ТМЦ. ІНФО
Теги: