Скаржитися на порушення споживчих прав можна онлайн

Держпродспоживслужба повідомляє про запуск у тестовому режимі чат-боту, за допомогою якого українці мають змогу поскаржитися на порушення їхніх прав.

 На даний момент, проєкт запустили в тестовому режимі, але споживачі, за необхідності, можуть ним скористатися.

Створили чат-бот, аби процес комунікації спеціалістів Держпродспоживслужби з споживачами став простішим та швидшим. Тепер, для захисту своїх прав жителі області можуть не тільки писати листи, або чекати на прийом у довгих чергах, а залишити заявку онлайн.

Для цього в чат-боті потрібно вказати дані заявника, обрати тип звернення (скарга, пропозиція, заява) та написати суть проблеми. Також, потрібно відповісти на додаткові питання, а до заяви можна додати фото чи документи.

Наразі бот запущений у тестовому режимі, але планується його вдосконалення для зручного використання. Знайти його можна у месенджері Telegram за посиланням: @derzhspozhivsluzhba_bot.

Теги: