Міносвіти розповіло, що робити з помилками в електронних кабінетах при вступній кампанії

Однією з найпоширеніших помилок абітурієнтів є неправильне вказування адреси електронної пошти під час реєстрації за матеріалами сайту https://tsn.ua/  Через це вступники не отримують лист для активації кабінету на свою скриньку, повідомляє Міністерство освіти і науки.

У цьому випадку потрібно зареєструватися повторно на правильну адресу, але не раніше ніж через 24 години після попередньої спроби, поки перша реєстрація з невірною поштою анулюється.

Під час реєстрації електронного кабінету в системі можуть з’являтись помилки. Про це МОН написали у інструкції щодо роботи з електронним кабінетом.

Зокрема, вказано номер помилки, напис, що з’являється в електронному кабінеті, та порядок дій вступника.

Ще одна розповсюджена проблема – неправильний пароль під час входу в кабінет і система блокує користувача на три години. У такому разі Міносвіти рекомендує для його відновлення скористатися сервісом “Забули пароль?”.

Нагадаємо, реєстрація електронних кабінетів вступників буде відкрита до 18-ї години 25 липня. Від 12 липня

Гриневич попередила абітурієнтів про повільність у роботі електронних кабінетів
через кабінети можна буде подавати заяви на вступ до вишів. Прийом триватиме до 18-ї години 26 липня. Цього року заяви в електронній формі мають подавати вступники на бакалавра, магістра медичного, фармацевтичного, ветеринарного спрямування, а також молодшого спеціаліста на базі 11 класів.