Публікації
23:53
24 листопадаа
291

Пілотні школи Тернопільщини взяли участь у проекті «Школа як осередок розвитку громади»

Публікації

Як повідомили у Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти: в Ірпіні відбувся навчально-практичний тренінг за проектом «Школа як осередок розвитку громади».
У заході взяли участь представники загальноосвітніх навчальних закладів Тернопільської, Івано-Франківської, Київської та Полтавської областей – переможці конкурсу «Школа як осередок розвитку громади», оголошеного Всеукраїнським фондом «Крок за кроком», який підтримується Фондом Чарльза Стюарта Мотта.
Серед переможців – активні педагоги НВК«ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ с. Великі Гаї» Великогаївської ОТГ Тернопільського району – Майка О.Р., Мудра О.М., Сагаль Н.І., Сівінська О.З. та креативні вчителі НВК «Кременецька ЗОШ І-ІІІст.№5-ДНЗ» – Ляхович Т.А., Малькова І.Я., Бендасюк Н.О., а також методист відділу освіти Кременецької міської ради Шевчук Л.Ф. До участі у заході також запрошено Куриш О.С., методиста відділу менеджменту, координації та комунікації методичних служб ТОКІППО.
Даний проект спрямований на досягнення двох головних цілей, які були визначені в результаті аналізу попередніх проектів в рамках програми «Школа як осередок розвитку громади», а також з урахуванням сучасних змін у напрямі децентралізації управління: розроблення та презентація Індексу Інституційної Спроможності як інструменту оцінювання та розвитку навчального закладу та представлення підприємництва як однієї з найважливіших компетентностей, яка може бути включена в шкільну програму та позакласні заходи (шляхом створення шкільних клубів підприємництва).
У рамках тренінгу учасники ознайомилися з досвідом роботи Борівського НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів – ДНЗ» Макарівського району Київської області. Шляхом інтерактивних форм і методів педагоги вчилися «картуванню громади», проводили «дослідження у громаді», «оцінювали потреби громади», інших інноваційних технологій щодо розбудови партнерства школи і громади.