Публікації
10:59
3 Лютого
380

Абоненти «Київстару» повідомляють про збій зв’язку

Публікації

Упродовж ранку, 3 лютого, тернополяни скаржаться на збої у зв’язку мобільного оператора «Київстар», а саме не можуть здійснювати дзвінки, а також перевірити стан рахунку. 

У разі спроби здійснити дзвінок абонент чує повідомлення, що на його рахунку недостатньо коштів. Не працює й код *111#, тому перевірити стан рахунку неможливо .

На офіційній сторінці мобільного оператора у Фейсбуці частина користувачів у коментарях скаржаться на незаплановане списання коштів, повідомлення про необхідність поповнити рахунок, після чого кошти автоматично списувались без надання послуг зв’язку.

Представники «Київстару» водночас повідомили абонентам, що вирішують технічні проблеми. 

Під цим дописом вже неможливо залишити коментар-скаргу – модератори сторінки обмежили таку можливість.

Джерело: facebook.com/kyivstar

«Зараз дійсно можуть виникати складнощі із вихідними дзвінками. Спеціалісти вже займаються виправленням. Перепрошуємо за ці незручності», – відповідають у «Київстарі» на скарги окремих абонентів у соцмережах.