ТРК Тернопільщини мали встановити розцінки на ефірний час за 100 днів до виборів президента України

Усе, що бачитимуть українці під час виборчих перегонів не є власна ініціатива тих, хто балотується у президенти. Кожен крок виборчої компанії має відповідати вимогам «Закону України про вибори президента та постанови Верховної Ради від 26 листопада 2018 року про визначення чергових виборів президента України».

Наприклад, усі телерадіокомпанії, щоби мати можливість транслювати зустрічі з кандидатами від різних партій, обов’язково за 100 днів мали встановити розцінки на свій ефірний час, а за 90 днів опублікувати у державному або комунальному засобі інформації. У Тернопільській області з такою вимогою варіантів було не багато, адже всі газети роздержавлені, окрім “Свободи” – комунальної газети обласної ради та обласної адміністрації.

За словами Михайла Зубика, представника Національної ради з питань телебачення та радіомовлення у Тернопільській області, тільки три організації не вчасно опублікували розцінок на вартість одиниці ефірного часу.

 

Репортер: Олена Мудра

контент виготовлено у співпраці з Тернопільським прес-клубом за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується
міжнародною організацією Internews.