Національна рада з питань телебачення та радіомовлення моніторить перебіг передвиборчої агітації на Тернопіллі

Через своїх представників Національна рада з питань телебачення та радіомовлення організувала моніторинг за ходом рекламної компанії по виборам президента України – створена робоча група, графік моніторингу кожної організації, розроблені спеціальні санкції за порушення з боку телерадіокомпаній. Якщо кандидат з’являється на екрані ваших телевізорів, то за цим стоїть угода з кандидатом, або із уповноваженнолю особою від кандидата і проплата з виборчого фонду. Навіть, якщо іде ретрансляція зустрічі з кандидатами та уповноваженними особами з інакшого телеканалу – обидві компанії укладають угоди і мають оплачений з виборчого фонду ефірний час, інакше це буде порушення.
Телерадіокомпанії зобов’язані дотримуватись квоти обсягів рекламної продукції. Також є вимоги до інформаційних випусків – наприклад, якщо у випуску іде мова про те, де і коли має зустрітися з виборцями кандидат – це є реклама, яка має бути проплачена з виборчого фонду, а якщо у випуску повідомляється, про те, що відбулась зустріч – це є інформація. Також представники Національної ради з питань телебачення та радіомовлення моніторять випуски рекламних роликів кандидатів в президенти, політичну рекламу та перебіг передвиборчої агітації, як на телебаченні, так і на радіо.
Розцінки за ефірний час усіх ТРК Тернопільщини опубліковані за 90 днів до початку виборів, згідно Закону України про вибори президента та постанови Верховної Ради від 26 листопада 2018 року про визначення чергових виборів президента України». 

Репортер: Олена Мудра

контент виготовлено у співпраці з Тернопільським прес-клубом за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується
міжнародною організацією Internews.