А ви вже знаєте про страхування «All inclusive»?

Найменше, чим переймається переважна більшість туристів, вирушаючи в закордонну подорож, це страхування. При придбанні путівки вони ставляться до цього, як до формальності, а коли трапляється страховий випадок за кордоном – обурюються, що їх «надурили». Насправді ж вони підписали договір, не вчитуючись у деталі, або й не читаючи його взагалі. Про страхування під час закордонних подорожей розповідає керівник тернопільської туристичної агенції «Сонатіка» Ірина Казанцева.

– Страхування від’їжджаючих за кордон має свої нюанси, воно необхідне за законами держав, в які ви в’їжджаєте. Стандартна медична страховка, яку пропонують турфірми, включає екстрену медичну допомогу, роботу лікаря ,госпіталізацію, придбання медичних препаратів (в межах страхової суми) та повернення додому у випадку смерті. Розрізняють три види страхування: для туристів, для тих, хто їде на роботу чи навчання та для спортсменів.Ціна страхового полісу залежить від таких факторів: країна перебування, вікова категорія (діти, люди похилого віку), набір ризикових факторів (наприклад, дайвінг, параглайдинг, лижі).
В страховому бізнесі є поняття франшиза. Чим вища франшиза, тим менше ви сплачуєте за страховий поліс, але відповідно менше отримаєте і в разі настання страхового випадку. При виборі найдешевшого страхування буде і невелика «страхова сума». Страховка покриває витрати лише «страхової суми», але якщо вартість лікування її перевищить, то решту доведеться платити самостійно. При нульовій франшизі турист може звертатися за допомогою будь-яку кількість разів, але таке страхування вийде дорожчим. Переважно франшизи є у розмірі 30$, 50$,100$ – це суми, які необхідно сплатити в лікарні при страховому випадку. Цю ж суму доведеться оплачувати і при наступних зверненнях. Послуги стоматолога, гінеколога, звертання з хронічними захворюваннями чи станами алкогольного сп’яніння – це те, чого страховий поліс не покриває.
Новинкою на ринку є страхування «All inclusive» ( «все включено») від компанії VUSO – вона включає в себе майже всі випадки, які не покриває стандартна медична страховка. Для дорослого така страховка буде коштувати приблизно 55 гривень на день, а для дітей -70-75 гривень. Ще одним нововведенням для туристів, які подорожують в Туреччину, є обов’язковий огляд пацієнта в медичному закладі. Раніше лікарі приїжджали в готелі, і оглядали пацієнтів там.
Нагадую, що при настанні страхового випадку ви повинні зателефонувати в службу підтримки, телефон якої вказаний у вашому страховому полісі. Оператору треба повідомити: причину звернення, повне ім’я пацієнта, назву страхової компанії, номер страхового полісу, номер вашого телефону та місце вашого перебування (наприклад, назву готелю). А перед укладанням страхового договору пам’ятайте, що існують пункти страхування при невиїзді (з поважної причини), страхування при затримці рейсу( більше ніж на 6 годин) або не вильоту. Кошти в таких випадках повертають у повній вартості за мінусом вартості франшизи. Це корисно, якщо ви плануєте виїжджати не через кілька днів, а через пару місяців.

 

 Репортер Тетяна Шабанова