Публікації
18:33
15 Вересня
1039

Українцям у всесвітній день прибирання рекомендують «відмовитися на 90 днів від барахла»

Публікації

Фото: Pixabay

В українському сегменті Facebook започаткували флешмоб “90 днів без барахла”, який має на меті підвищити споживацьку культуру українців,- повідомляє сайт radiosvoboda.org.

«Суть дуже проста: утриматися протягом 90 днів від будь-якої купівлі речей для себе. Хоча кожний може сам, довільно, вибрати дату початку старту. Але не затягуйте дуже! Звісно, ми не зовсім хворі люди. Тому, якщо конче необхідно купити труси чи колготки, то доведеться купити. Але не більше!», – пояснює співініціаторка кампанії Зоя Казанжі.

Для тих, хто хотів би взяти участь у флешмобі переходіть за цим посиланнямhttps://www.facebook.com/90-%D0%B4%D0%BD%D1%96%D0%B2-%D0%…/… 

Як зазначає сайт radiosvoboda.org, на її думку, чимало українців часто роблять покупки, орієнтуючись виключно на настрій і перше враження від товару, чому в свою чергу сприяють маркетингові прийоми, спрямовані на те, щоб гроші витрачалися бездумно і нераціонально.

«Як правило, ми купуємо досить типові речі: однакові джинси, схожі блузки і так далі. Просто тому, що хочеться «новенького», а не тому, що цей предмет одягу дуже нам потрібний», – пояснює Казанжі.

Ця ідея полягає у тому, щоб усі учасники флешмобу повинні навчитися мінімізувати кількість непотрібних витрат, а свою споживацьку культуру зробити раціональн. Головна умова участі – провести ревізію вже наявних речей і залишити з них лише справді необхідні, а решті дати «друге життя», віддавши їх тим, кому вони зараз є потрібнішими.

Всесвітній день прибирання у 2018 році відзначається 15 вересня.