НБУ звільнив українців від візитів до банку “для перевірки інформації”

Джерело: ukr.segodnya.ua

 

Фото: Сергій Ніколаєв

 Українські  банки зобов’язані періодично уточнювати інформацію щодо ідентифікації та вивчення клієнтів. Але тепер Національний банк України (НБУ) дозволив більше не викликати до відділення банків клієнтів, чиї операції не здаються підозрілими – верифікацію можна проводити на відстані за допомогою різних каналів зв’язку. Про це повідомляється в телеграмі Нацбанку, яка опинилася в розпорядженні UBR.

Процедури для уточнення інформації можуть передбачати використання засобів електронної пошти (наприклад, заповнення електронного опитувальника), в тому числі із застосуванням електронного цифрового підпису, або телефонного зв’язку, call-центру, інших дистанційних каналів зв’язку в межах технічних можливостей банку і клієнтів, і не передбачати особистої присутності клієнта в установі банку.

“При цьому чиновники дозволили банкам не ганяти людей до відділення з будь-якого приводу. Також фінустанови можуть збирати додаткову інформацію лише з оказією: коли людина сама прийде до банку для проведення потрібних операцій. Але, звичайно ж, якщо в ній впевнені. У разі виникнення сумнівів в достовірності отриманої інформації, достовірності документів або переоцінки ризику клієнта, банк самостійно приймає рішення про необхідність в особистій зустрічі з клієнтом для підтвердження або спростування наданих йому даних”, – зазначає видання.

Як відомо, часто банки наполягають на їх особистій регулярній явці до відділення для формального підтвердження відомих даних.

Нові правила діятимуть не у всіх випадках.