Цікаві поради бізнесменам, айтішникам і просто активним громадянам з бізнес-форуму «Маркетинг NEXT»

Бізнес-форум «Маркетинг NEXT» за участю провідних експертів ринку відбувся минулого тижня в рамках Міжнародного інвестиційного форуму. Тема – «Нові можливості бізнесу в час змін». Захід відбувався в ресторані «Максим».

Першим спікером був Олександр Данилейко – начальник Управління економічного співробітництва МЗС України, Заступник Голови Ради експортерів та інвесторів при Міністерстві. Він розповів, що влада не завжди заважає, а інколи й допомагає бізнесу. Саме цим і займається Рада експортерів і інвесторів – допомагає українським виробникам виходити на зовнішні ринки.  Ця Рада має свої представництва в майже ста країнах світу. Але це не маркетингова компанія, зазначив Олександр Данилейко. Вони не забезпечують вивчення ринку, не забезпечують безпосередній контакт між бізнесами. Ця Рада експортерів і імпортерів при МЗС може допомогти донести вашу підготовлену інформацію з реальними пропозиціями і ціновими параметрами, щоб ваш потенційний партнер зміг з першого погляду зрозуміти якою є  ваша пропозиція. Інформацію потрібно надавати структуровано, на зрозумілій для клієнта мові (англійська, чи інша). Тому вони розробили відповідний алгоритм роботи з експортними, інвестиційними пропозиціями. На веб-сайті Ради можна побачити двомовну версію. Англомовна розрахована на інформацію про наші компанії. Україномовна – це та інформація, яку наші посольства отримують про зацікавленість наших партнерів у закупівлі товарів чи послуг чи розвитку того чи іншого співробітництва. Також Рада може сприяти в прийнятті участі українських делегацій в якихось виставках, форумах. Але не займається бронюванням, розміщенням в готелях, купівлею квитків тощо. Послуги Ради є безкоштовними.

Наступним спікером був директор компанії SoftServe Тарас Кіцмей. SoftServe – це найбільша глобальна IT-компанія з українським корінням, яка має понад 24 роки досвіду у розробці програмного забезпечення та консалтингу — від Cloud, Security і UX Design до Big Analytics та Internet of Things. Головними сферами, для яких компанія розробляє програмні рішення, є healthcare, retail, financial services та software. За час існування компанія здобула визнання понад 350 компаній з усього світу, серед яких відомі бренди США, Канади та Західної Європи. В компанії працює більше 5 000 працівників. В свої розповіді Тарас Кіцмей зазначив, що компанія складається з двох частин. Одна частина – це люди, що продають сервіси компанії. Друга частина – це розробники. 85 відсотків доходу компанії надходить з Америки. Тому в Америці є декілька офісів цієї компанії. На другому місці є ринок Зх. Європи. Головний офіс – у Лондоні (в будівлі на 25 поверсі). Програмне забезпечення розробляють в Україні. Зокрема у Львові є 9 будинків-офісів. Свої центри розробки програмного забезпечення намагаються створювати поближче до місць, де є молоді, сучасні, активні люди, тобто, біля університетів. З цієї причини відкривають свої офіси в містах-мільйонниках. Є два офіси в Києві, два в Дніпрі, в Харкові, а також мають офіси в малих містах Зх. України – Чернівцях, Івано-Франківську, Рівному, зазначив спікер. Україна на першому місці по ІТ аутсорсингу в Європі. У світі Україна займає четверте місце. В сотню найбільших аутсорсингових ІТ компаній світу входить 13 українських ІТ компаній. Серед них і компанія SoftServe.

Власник ІТ-компаніі «MagneticOne» Руслан Савчишин розповів про поняття і суть брендингу. Брендинг, каже він, це те, що говорить про вас і ваш бізнес, коли вас немає в даний час в даному приміщенні. Дуже багато розповів про різноманітні соціальні мережі в інтернеті і про те, яка мережа для якої мети використовується. Ось коротко про деякі з них. LinkedIn – дуже потужний засіб для роботи і комунікації ділових людей. Просто треба захотіти навчитися цей інструмент використовувати, каже Руслан Савчишин. Instagram – ще одна соціальна мережа. Деякі тернопільські блогерші, за його словами, мають в ній по 160 тисяч підписників. Цю мережу використовують через те, що там не потрібно багато чогось особливого писати. Фішка Instagram – красиве зображення, візуальний привабливий образ. Тут важливо, щоб пост ніс емоційний заряд. І тоді автоматично вам забезпечено багато лайків і перепостів (розповсюджень). Twitter дуже популярний в Америці і деяких країнах Європи. Його популярність в тому, що там короткі повідомлення, короткі думки. Якщо ви живете динамічно, то можете використовувати цю мережу.

Під час заходу було проведено жіночу дискусійну панель. В ній взяли участь ділові жінки з Тернополя і не лише з Тернополя. А саме: Ірина Кельнер (фінансовий директор «Арс-кераміка»), Ольга Колос (керівник заводу «Інтеграл»), Вікторія Колодій (власниця компаніі «Коза-дереза»), Ірина Ольховська (власниця девелоперськоі компаніі «Пантеон», м. Дніпро), Ірина Демкура (керівник жіночого об’єднання «Ділові украінські жінки» в Тернопільській області).

Учасники чоловічої дискусійної панелі: Констянтин Дехтяренко (власник заводу «Харківмаш»), Микола Царенко (депутат Дніпровськоі міської ради, керівник девелоперської компанії «Пантеон»), Сергій Татусяк (керівник «Єврорегіон Дністер», м. Вінниця), Ярослав Колодій (власник «Терко-авто»).

Дискусії були напрочуд цікавими. Обговорювали і робочі моменти, і різні життєві ситуації. Шукали шляхи для покращення розвитку підприємницької діяльності, для налагодження діалогу з владою, обговорювали важливість питання доброго ставлення до працівників.

Одна з гостей – Ірина Ольховська – є власницею девелоперської компанії «Пантеон» в місті Дніпро. Працює їхня компанія не лише в Дніпрі, а й по Україні, зокрема, в Трускавці. Вона поділилась своїми враженнями від нашого міста і від інвестиційного форуму. Каже, що вона просто в великому захопленні від того, що побачила і почула на Міжнародному інвестиційному форумі в Збаражі, який вона відвідала напередодні. Дуже сподобався їй наш голова Тернопільської ОДА Степан Барна, його відкритість, щирість, ентузіазм, бажання йти назустріч і допомагати в різних питаннях. Також їй дуже сподобалось, що під час форуму була така велика кількість делегацій. Пані Ірина вважає, що в нашої Тернопільської області справді дуже великі перспективи. Нашу Тернопільську область вона назвала туристичним діамантом. Каже, що кожне село тут – це якась історична цінність.

Томаш Юзвяк і його колеги – гості з польської юридичної фірми Gmj Kancelaria Prawno-Podatkowa, м. Варшава. Вони заохочують польський бізнес до налагодження співпраці з Україною. Сказали, що вони в захопленні від інвестиційного форуму. Їм дуже приємно, що Україна так швидко розвивається.  На цей захід їхня делегація приїжджає не вперше, і кожного року цей форум є інакший, кажуть наші польські гості.

Репортер Галина Жук

Фото автора

 

Теги: