Опубліковано:

Медіаексперти фіксують зростання політичної “джинси”

media+cartoon

Експерти Інституту масової інформації фіксують зростання рівня політичної джинси.

Про це на своїй сторінці Facebook написала виконавча директорка у Інститут Масової Інформації (ІМІ) Оксана Романюк.

“Відбувається активізація політичного життя на кількох рівнях одночасно. З того, що ми побачили – джинсують Опозиційний Блок, Ляшко, за ними Народний Фронт, БПП, та “Відродження”, – додала вона.

Романюк також навела результати дослідження за червень цього року.

“Якщо минулого місяця протягом тижня було зафіксовано 53 такі матеріали, то вже у червні їх рівень склав 75 матеріалів. Значне зростання зафіксоване на рівні політичної джинси. Співвідношення політичної та комерційної джинси у червні склало 88% політичної до 12% комерційної”, – сказано у звіті.

Моніторингу підлягали шість провідних загальноукраїнських онлайн-ЗМІ (“Обозреватель”, LB.ua, “Українська Правда”, Укрінформ, “Ліга”, УНІАН).

“Найбільше матеріалів з ознаками замовлення у червні зареєстровано на сайті “Обозреватель”: 33 матеріали за тиждень, два з них комерційного характеру”, – зазначили в ІМІ.

“Найбільшим замовником джинси на сайті “Обозреватель” стала партія “Опозиційний блок”. На користь цієї політсили було розміщено 11 промоційних матеріалів за один тиждень червня. Ще одним з лідерів із замовлення на сайті ” Обозреватель” промоційних матеріалів на Обозі є Олег Ляшко, на його користь розміщено 9 матеріалів за тиждень, що складає 29%”, – розповіли в ІМІ.

У звіті також зазначається, що на сайті УНІАН за тиждень було розміщено 27 матеріалів з ознаками замовлення і лише 2 комерційного характеру.  На цьому інформаційному ресурсі найбільше матеріалів з ознаками замовлення розміщено на користь партії”Народний фронт”. Окрім “Народного фронту” на сторінках УНІАНу  піарились Блок Петра Порошенка та партія “Відродження”.

15 матеріалів із ознаками замовлення розміщено за тиждень на LB.ua, з них 5 комерційного характеру.

Тут свої матеріали розміщували голови ОДА в Дніпрі та Харкові Валентин Резніченко та Ігор Райнін

“На сайтах”Українська правда”таУкрінформ не виявлено замовних матеріалів”, – зазначили в ІМІ.

На сайті”Ліга”протягом тижня було розміщено 17 матеріалів з ознаками замовлення в рубриці “Прес-реліз”. Внизу сайту зазначено, що такі матеріали видання розміщує на правах реклами. Проте згідно з Законом”Про рекламу”рекламні матеріали мають маркуватися словами”реклама”, або”на правах реклами”. Відповідно, ми розцінюємо подібне маркування як відходження від закону і називаємо його неналежним маркуванням рекламних матеріалів.

В ІМІ зазначили, що моніторинг проводиться за підтримки Інтерньюз Нетворк в рамках програми “У-медіа”.

 

Українська правда
pravda.com.ua
30.06.2016