Нову транспортну мережу презентували у Тернополі

Опубліковано:

Нову мережу громадського транспорту презентували у Тернополі. Вступить вона в дію у 2016 році після проведення конкурсу серед перевізників. Зміни стосуватимуться як автобусних, так і тролейбусних маршрутів.

Ігор Мединський, начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку міської ради: «Перший маршрут буде курсувати з вулиці Карпенка через вулиці Миру, Дружби, через греблю, вулиці Острозького, Шептицького, Живова. Далі по вулиці Острозького, з поворотом біля технічного університету – і по маршруту, як раніше курсував».

Наразі триває будівництво тролейбусної лінії на вулицях Протасевича і Довженка. Запустити її планують до 20 жовтня. Новою лінією поїдуть тролейбуси за новим маршрутом – №4. Фактично це буде відновлення колишнього маршруту, що працював до 2010 року, але із залученням нової ділянки.

Ігор Мединський, начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку міської ради: «З вулиці Живова, тобто від ринку через вулицю Острозького, вулицю Гоголя до залізничного вокзалу, з залізничного вокзалу по вулиці Шота Руставелі, по проспекту Злуки з поворотом направо на вулицю 15 квітня, через Збаразький поворот, по вулиці Протасевича, з поворотом на вулицю Довженка, повертатиме на Лесі Українки, по вулиці Слівенській по проспекту Степана Бандери, по вулиці Острозького, Шептицького на ринок».

Маршрутна мережа планувалася так, щоб збалансувати потік автобусів і тролейбусів, кажуть фахівці. Ці види громацького транспорту не повинні конкурували між собою, а доповнювати один одного.

Віталій Мазур , доцент кафедри САПР НУ «Львівська політехніка»: «По-перше, вони забезпечують перевезення пасажирів у тих районах, де немає електротранспорту. По-друге, вони забезпечують перевезення пасажирів віддалених і не дуже заселених мікрорайонах з низькими інтенсивностями пасажирських потоків. І по-третє, в піковий період пасажирських перевезень електротранспорт із такою кількістю пасажирів не справиться».

Інші тролейбусні напрямки не змінювали. По-іншому поїдуть деякі автобуси. Зокрема, 5-й маршрут курсуватиме до села Острів постійно. 8-й, 18-й та 31-й маршрути більше не їхатимуть  до залізобетонного заводу, а повертатимуть у Великій Березовиці відразу на вулицю Енергетичну. Натомість автобусні маршрути №1 та №1А ліквідують, адже за їх напрямками, як і раніше, курсуватиме перший тролейбус.

Проте не всім такі запропоновані зміни подобаються. Зокрема, в експертів запитання є до тролейбусного маршруту №1.

Антон Марчевський, керівник спільнот у соцмережах «Транспорт Тернополя»: «Вийде так якщо людина живе на вулиці Карпенка вона потрапить на центральний ринок, а назад тим тролейбусом не потрапить. Є 5-й тролейбус, але він доїжджає тільки до вулиці Миру. Вийде так, що вулиця Живова буде перевантажена тролейбусами. Там будуть їхати 1, 3, 4, 5, 8 і 9 маршрути. Тобто шість маршрутів буде їхати через вулицю Живова».

У 2016 році планують збудувати нові тролейбусні лінії – по вулиці Текстильній, в напрямку від авторемзаводу, попри Митницю та «Подоляни» до мікрорайону «Аляска», а також в обох напрямках по вулиці Бродівській.

Свої пропозиції побажання звернення тернополяни можуть вносити на сайті міської ради.

Репортер – Тетяна Шабанова, камера – Юрій Різник, відеомонтаж – Антон Марчевський.

«ТМЦ.ІНФО», 29 вересня 2015 року.