Тролейбусів у Тернополі побільшає, а їздитимуть вони швидше

Опубліковано:

Тернопільські тролейбуси їздитимуть швидше. Дочірнє підприємство «Сервіс ТЕТ» комунального підприємства «Тернопільелектротранс» цього року розпочне випуск спеціальних частин до контактної мережі – так звані стрілки, хрестовини, криві та інші. Вони будуть сучаснішими, тож тролейбуси їх проїжджатимуть швидше. Відтак, пасажири менше часу проводитимуть у дорозі.

Андрій Мастюх, директор КП «Тернопільелектротранс»: «На сьогоднішній день, маючи вільне обладнання і маючи працівників та фахівців, ми поставили перед собою таку амбітну ціль. Я не знаю, наскільки нам вдасться її реалізувати, але ми працюємо над цим, щоб запустити в серію декілька видів спецчастин».

Власний випуск спецчастин до контактної мережі впроваджуватимуть заради економії. Адже купувати у Києві, де їх наразі виробляють, разом з доставкою виходило досить дорого. У Тернополі спецчастини вироблятимуть не лише для місцевої тролейбусної мережі.

Андрій Мастюх, директор КП «Тернопільелектротранс»: «Також будемо пробувати працювати з нашими колегами в Україні. Декілька днів тому я спілкувався з нашими чеськими партнерами, щоб ми їм запропонували нашу продукцію».

Нові спецчастини планують використати під час будівництва нових ліній – на вулицях Сахарова, Лучаківського і Довженка. Паралельно місто закупить 8 вживаних чеських тролейбусів – 4 «гармошки» і ще стільки ж коротких. Тендер запланований на квітень, тож на поповнення варто очікувати орієнтовно на початку літа. Щоправда, разом з поповненням загостриться інша проблема – брак водіїв. Тільки сьогодні тролейбусному депо не вистачає 20 кермувальників.

Андрій Мастюх, директор КП «Тернопільелектротранс»: «На сьогоднішній день ми є тим самим учбовим комбінатом. Ми маємо ліцензію і проводимо навчання водіїв тролейбусів. Зараз ми випустили групу – 10 чоловік. Плануємо знову набирати групу. Користуючись нагодою – запрошуємо людей записуватись у відділі кадрів, через фонд зайнятості ми зможемо провести навчання».

Репортер, камера, відеомонтаж – Антон Марчевський.

«ТМЦ.ІНФО», 12 березня 2015 року.